Gost

Što je presudno da gost odabere privatni smještaj? Pogledajte video prilog

Što će presuditi da gost odabere baš vaš privatni smještaj i da u moru kuća, soba, studija i apartmana odabere vašu ponudu? Odgovore na ta pitanja dali su nam stručnjaci i iznajmljivači.

Valter je privatni iznajmljivač, a u iznajmljivanje se upustio prije četiri godine. Jako mu je bitno da potencijalni gosti znaju što nudi. “Naša prednost je krajolik i domaća kuhinja, domaća hrana iz vlastite proizvodnje i mir”, kaže.
U svemu, kaže, treba biti autentičan. Nuditi ono što se gostu doista i servira.
Ono što zasigurno, pored cijene, igra ključnu ulogu su fotografije. Fotografija koja mami oko brže prodaje smještaj. Fotografije, spotovi i najnoviji hit, virtualna šetnja.
“Nastojali smo prikazati sve što je u apartmanima, nastojali smo isto tako dočarati ugođaj u samom smještajnom objektu i izvan njega, nastojali smo im približiti i samu destinaciju”, ističe Marijeta, privatna iznajmljivačica.
Cijena je ta koja često diktira odabir. Znaju to i iznajmljivači. I što više oglašavanja. Nove modernije platforme nude i nove mogućnosti.
Valja, kažu stručnjaci, pratiti trendove, ali ono što je najvažnije, slušati goste i što oni žele.
Propustili ste Dnevnik? Video prilog pogledajte na stranici u linku, prilog s nalazi na 41:30 minuti dnevnika:

http://novaplus.dnevnik.hr/product/emisije/29350-dnevnik-10-02-2017

Prepustiti sve agencijama? Prednosti i mane rada s agencijama…

Na tržištu su aktivne brojne domaće i strane agencije preko koji je moguće oglašavati. Primjerice booking.com jedna je od najposjećenijih stranica tog tipa na svijetu.

‘Prednost je suradnje s agencijama u većoj izloženosti smještaja većem broju gostiju. To je moguće jer veće agencije i veći katalozi smještaja ulažu znatno veća sredstva u online promociju zbog čega se nalaze više među rezultatima pretraga na internetskim  tražilicama nego što je to moguće privatnom iznajmljivaču samostalno postići. Zbog toga je nekada do određenog smještaja lakše i brže doći putem agencije ili online kataloga smještaja nego direktno preko njegove stranice. Također i jedan velik dio posla oko ulaganja u web-stranicu i prodajnu mrežu preuzimaju na sebe, a na iznajmljivaču ostaje samo da u idealnim uvjetima čeka upite i potvrđuje rezervacije te na kraju prima goste.

Mane su rada s agencijama uvjeti suradnje po kojima neke agencije uvjetuju suradnju s iznajmljivačima. Od visokih provizija, do alotmana(ekskluzivnog pravo punjenja apartmana) na određeni smještaj.