Booking.com

Kako Booking.com rangira vaše apartmane? Kako utjecati na rangiranje?

Oglašavate apartmane na Booking.com stranici ali niste zadovoljni s brojem rezervacija? Mislite da vaši apartmani zaslužuju bolju poziciju na Booking.com?

U nastavku pročitajte koji čimbenici najviše utječu na rangiranje vaših apartmana na Booking.com stranici te kako utjecati na bolji rang vaših apartmana.

Poziciju Smještajnoga objekta na popisu objekata na Platformama (“Rangiranje“) tvrtka Booking.com određuje automatski i jednostrano. Rangiranje se temelji na različitim faktorima koji utječu na njega, uključujući, ali ne ograničen na:

  • postotak provizije koju Smještajni objekt plaća (ili će plaćati)
  • minimalni broj raspoloživih jedinica koji je Smještajni objekt stavio na raspolaganje,
  • broj rezervacija u odnosu na broj posjeta na stranici Smještajnog objekta na Platformi (“Konverzija“),
  • visinu prometa koji je Smještajni objekt ostvario,
  • udio otkazivanja,
  • ocjene u recenzijama gostiju,
  • podatke o povijesti suradnje s našom Službom za korisnike,
  • broj i vrstu pritužbi od strane Gostiju
  • podatke o pravovremenosti plaćanja provizije od strane Smještajnoga objekta.

Smještajni objekt ima mogućnost utjecanja na vlastitu poziciju na način da promijeni postotak provizije i raspoloživost tijekom određenih razdoblja, kao i kontinuiranim poboljšavanjem drugih faktora. Smještajni objekt ne može podnositi nikakve zahtjeve prema tvrtki Booking.com u pogledu Rangiranja Smještajnoga objekta – sustav Rangiranja je automatski. Sustav automatskog rangiranja (kao što je navedeno u daljnjem tekstu) koristi pravovremeno plaćanje kao faktor, pa neplaćanje Provizije u zadanom roku rezultira padom ranga objekta.

 

Ukratko kako bi imali što bolju poziciju na Booking.com stranici morate:

  • Povećati proviziju Booking.com bar za jedan postotni poen…  zadnja opcija 🙂
  • Povećati konverziju- Najbolji način za postizanje veće konverzije je držati malo nižu cijenu od konkurencije, ostvariti što bolje recenzije i staviti profesionalne slike apartmana. Slika prodaje, nemojte biti škrti, uložite u kvalitetne fotografije.
  • Smanjiti pritužbe i poboljšati recenzije – vrlo dobro poznata situacija svim privatnim iznajmljivačima za koju nije potrebno dodatno objašnjenje.
  • Plaćajte vaše račune na vrijeme – Booking.com ima određeni rok u kojem zahtjeva uplatu provizije od strane vlasnika apartmana, nemojte probijati rokove i zadržati ćete ili poboljšati svoj rang na stranici

 

Držite se ovdje preporučenih savjeta i rang vaših apartmana može samo krenuti uzlaznom putanjom. Za postići dobar rang na stranici treba vremena i strpljenja, ništa ne dolazi preko noći al se zato u konačnici isplati.