Risk Free Reservations program – Booking.com
Novi program Booking.com-a
Risk Free Reservations program je novi program Booking.com-a s ciljem da iznajmljivačima donese veću zaradu.
Kako funkcionira?
Booking.com klijenti će moći rezervirati smještaj po ”no-refundable” cijeni uz opciju besplatnog otkazivanja. Ako klijent u konačnici otkaže rezervaciju, Booking.com će vam naći novog gosta za datum otkazane rezervacije. U slučaju da Booking.com ne uspije naći novog gosta isplatiti će vam ukupni iznos otkazane rezervacije vaše sobe za navedene datume.
Prednosti programa?
Booking.com želi pružiti svojim klijentima maksimalnu fleksibilnost, sudjelujući u ovom programu povećati ćete broj rezervacija za vaš objekt istovremeno eliminirajući rizik otkazivanja rezervacije. Kao što je već navedeno u slučaju otkazivanja Booking.com će pronaći novog gosta za datume otkazane rezervacije a ako i ne uspiju naći novog gosta u cijelosti će vam isplatiti iznos otkazane rezervacije.
Nedostaci programa?
Plaćanje za otkazane rezervacije je garantirano međutim plaćanje može kasniti iz razloga što gost ima opciju otkazivanja 24h prije dolaska u objekt. Ako ne nađu gosta, jednostavno će odbiti iznos otkazane rezervacije od vaše mjesečne provizije koju dugujete Booking.com-u.
O utjecaju ovakvog programa na vaše cijene i broj otkazivanja otkriamo u idućem članku.
Orginalni tekst na engleskom jeziku s booking.com-a:
Risk Free Reservations is a new programme whose objective is to help you make more money.
How does it work?
Booking.com clients will see non-refundable bookings as bookings with free cancellation. If the client ends up cancelling, we will find you another client for the same dates. If we don’t find anyone, your room will not be occupied but we will pay for the booking.
How does it benefit you?
Our clients are not always certain about their plans and they love having the flexibility that free cancellations give them. If you participate in this programme, you will receive more bookings but you will not incur any risks with cancellations because, if the booking is cancelled, we will find another client for you and if we don’t, we will pay it for you. No matter what happens, you will receive payment from your booking.
Which is the downside?
Receiving payment is guaranteed, but it may arrive slightly later than usual because the client may cancel the booking up to 24 hours before check-in. If we can’t find another client, we will deduct the cost of the booking from your monthly invoice.
If you have any questions or wish to unsubscribe from the programme, please contact your account manager.
Yours sincerely,
The Risk Free Reservations Team